Интернет- магазин ШЕЛКОПРЯД

Правила обміну/повернення

Шановні покупці! Уважно прочитайте наведену нижче інформацію.

*Як я можу обміняти або повернути товар постільної групи не належної якості?

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: надривів, надрізів, плям
товар повністю укомплектований та не порушена цілісність фабричної упаковки
збережено всі ярлики та заводське маркування
є в наявності чеки та квитанції Нової Пошти про факт купівлі (фіскальний чек НП) та ТТН про доставку Вашого товару.

*Що ви не можете обміняти чи повернути?
Відповідно до закону про захист прав споживачів України, а саме в частковості: <перелік товарів належної якості згідно з додатком N 3, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин: білизна постільна>

а також:
& Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком заводського браку)
& Вироби, які мають сліди користування
& Вироби, у яких відсутнє заводське маркування та упаковка
& Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну
& Постільна білизна та приладдя без оригінального заводського вакуумного пакування
& Вироби, які змінили свій колір або через перебування в агресивному середовищі та під впливом зовнішніх факторів

*Умови повернення або обміну виробу
Ми приймаємо на повернення/обмін виробу в новому та невикористаному стані в оригінальній упаковці та за наявності товарного чека або Квитанції Нової Пошти про отримання
Після отримання повернення на склад, перевіряться стан виробу та його відповідність заявленому на повернення протягом 3 робочих днів.
Після перевірки стану виробу ми зробимо повернення грошей або обмін на інший виріб. Якщо товар не відповідає вище наведеним параметрам повернення виробів або заявлена причина повернення не відповідає дійсності, то, згідно із Законом про Захист прав споживачів, то товар, після письмового повідомлення покупця, повертається назад із висновком відповідальної особи, на те відділення «Нової Пошти», з якою покупець здійснював відправку та переходить на зберігання компанії «Нова Пошта» до запитання. Усі послуги служби доставки "Нової Пошти" оплачує покупець.
При поверненні грошей за виріб ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні та відправлення повернення. Якщо доставка оригінального замовлення здійснювалася за рахунок компанії, то сума витрат послуг з доставки віднімається при поверненні коштів із номінальної вартості виробу. Усі транспортні витрати під час обміну-повернення оплачує покупець.
Для обміну або повернення товарів, вам необхідно надіслати виріб, додавши до нього квитанцію «Нової Пошти» про отримання та чек оплати даного товару та заповнену форму повернення/обміну виробу (додається) службою доставки «Нова Пошта» за адресою, яка вказана у Вашій ТТН .

Made on
Tilda